FAQ

Dersom du har spørsmål som ikke besvares under, vennligst se vår Kontakt oss-seksjon.



Om PokerStars' Partnerprogram Tilbake til toppen
  • Hvordan fungerer PokerStars’ Partnerprogram?
  • Dersom du eier eller driver en nettside med sitt eget domenenavn, kan du bli tilknyttet PokerStars Partners og få muligheten til å promotere vår samling varemerker, som dekker PokerStars og Full Tilt Poker. Vi vil gi deg markedsføringsbannere og lenker som du kan putte på din nettside. Du kan deretter tjene provisjon på spillere du verver til våre varemerker.
  • Er det noen kostnader knyttet til å bli med i PokerStars’ Partnerprogram?
  • Nei, absolutt ikke. Registreringsprosessen til PokerStars’ Partnerprogram er gratis.
  • Hvordan registrerer jeg meg for å bli en PokerStars Partner?
  • For å bli en partner og kunne promotere PokerStars og/eller FullTilt Poker, må du først opprette en PokerStars-konto. Så snart dette er gjort, fyllt simpelthen ut søknadsskjemaet for PokerStars’ Partnerprogram og send det inn. Så snart din søknad er godkjent vil du motta en epost med instruksjoner om hvordan du får adgang til partnersystemet.
  • Aksepterer dere Partnere fra USA?
  • Selv om Full Tilt Poker og PokerStars ikke lenger tilbyr spill med ekte penger til innbyggere i USA eller USAs territorier, aksepterer vi per i dag Partnere basert i USA så lenge trafikken kommer utenfra disse domsmyndighetene.
  • Må jeg ha en spillerkonto hos PokerStars?
  • Alle Partnere som er interessert i å promotere PokerStars og/eller Full Tilt Poker, uansett hvilket land de er bosatt i, må ha en spillerkonto hos PokerStars for å kunne bli en Partner.
  • Hvorfor trenger jeg en spillerkonto hos PokerStars?
  • En spillerkonto hos PokerStars er påkrevd for betalingshenseende. Du er ikke påkrevd å spille eller sette inn penger på denne kontoen.
  • Hvordan og hvor oppretter jeg en spillerkonto hos PokerStars dersom jeg ikke allerede har en?
  • Du kan opprette en spillerkonto hos PokerStars ved å simpelthen laste ned PokerStars-programvaren.

    Tabellen under viser hvor du bør opprette din spillerkonto hos PokerStars basert på landet du er bosatt i.

    For lisensierte markeder trenger du kun å åpne en spillerkonto hos PokerStars med en gitt lisens dersom du er bosatt i landet lisensen gjelder for.

    Bostedsland Hvor bør jeg opprette min spillerkonto hos PokerStars?
    Belgia PokerStars.be
    Danmark PokerStars.dk
    Estland PokerStars.ee
    Frankrike PokerStars.fr
    Italia PokerStars.it
    Spania PokerStars.es
    USA PokerStars.net
    Sverige PokerStars.se
    Finland PokerStars.eu
    Polen PokerStars.pl
    Romania PokerStars.ro
    Slovenia PokerStars.si
    Alle ander PokerStars.com

    Viktig: Når det gjelder Full Tilt Poker, vennligst merk at du kun kan promotere fulltiltpoker.com og fulltiltpoker.eu. Dersom du derimot er bosatt i en land med regulert lisens, må du opprette din PokerStars-konto med den lisensen.

  • Kan jeg bli en partner dersom jeg ikke har en nettside?
  • Du må eie eller drive en nettside med et orginal toppnivå-domene for å bli en partner. Vi aksepterer ikke partnere som jobber offline. Subdomener og sosiale nettverksnettsider kvalifiserer ikke for programmet vårt.
  • Hvilke innholdskrav for nettsider stilles for å bli akseptert som en partner?
  • Vi ser etter en rimelig mengde innhold av god kvalitet; derfor vil det være best om du promoterer vår side på en pengespill- eller sportsorienterte nettside, da dette vil være en suksessfull strategi for å verve spillere til vår side. Vi vil anbefale deg å sjekke seksjon 2.4 av våre Vilkår og betingelser når det gjelder restriksjoner for nettsiden innhold.
  • Jeg har flere nettsider; trenger jeg å sende en søknad per nettside for å promotere dine varemerker?
  • Vi anbefaler at du kun sender en søknad for alle dine nettsider.

    Du vil bli gitt en sporer til å benytte på alle dine nettsider til å begynne med. Denne sporeren bør brukes når du promoterer både PokerStars og Full Tilt Poker. Ettersom volumet på vervinger fra din(e) side(r) øker, vil du kunne be om ytterligere sporere som du kan bruke på ulike sider for å holde mer nøyaktig oversikt over hver sides ytelse.
  • Hvor lang tid vil det ta for min søknad å bli behandlet?
  • Behandlingsprosessen for søknader invloverer en detaljert gjennomgang av informasjonen som ble sendt inn, inkludert nettiden, før godkjenning for deltakelse i programmet gis. Generelt vil søknader behandles og godkjennes innen 24 timer. Det er derimot noen tilfeller hvor søknader vil kreve ytterligere analyse for å godkjennes. Vi reserverer oss retten til å avvise enhver søknad vi finner upassende for Programmet.

Tilbudte Betalingsplaner Tilbake til toppen
  • Hvilke Betalingsplaner tilbyr PokerStars’ Partnerprogram?
  • PokerStars Partners opererer med en trinnvis provisjonsstruktur for omsetningsandeler som dekker alle varemerker og lisenser.
    Du tjener provisjon basert på en prosentandel av netto omsetning generert av spillerne du verver. Denne prosentandelen er definert av enten antall Real Money Players (RMPs) eller mengden Netto omsetning generert innenfor en kalendermåned.
    Detaljer om gjeldende avtalestruktur hos PokerStars Partners er som følger.

    Merk: for hver del av avtalen vil omsetningsandel-provisjonen settes ned til 10% dersom null RMPs blir generert innenfor rapporteringsmåneden.
    * Antall RMPs, provisjon og trinn kombineres for begge klienter
    ** Antall RMPs, provisjon og trinn separeres for hver klient

  • Hva er Omsetningsandel og hvordan kalkuleres den?
  • Omsetningsandelen angir hvordan provisjonen kalkuleres på basis av månedlig Brutto omsetning minus månedlige Utgifter.
  • Hva skjer dersom jeg verver en spiller utenfra et gitt lands lisens?
  • Dessverre vil du ikke motta noen provisjon for denne spilleren dersom du verver en spiller utenfra et gitt lands lisens (som definert i betalingsplan-tabellen).
Sporing av spillere, Markedsføringskoder og Bonuskoder Tilbake til toppen
  • Hvordan vil spillere / vervinger spores tilbake til min partnerkonto?
  • Spillere kan spores tilbake til partnerkonti på to måter:

     1. Ved registrering på noen av våre varemerker etter å ha klikket på et banner eller en tekstlenke som inneholder din Sporer/Sporingskode.

     2. Ved å skrie inn din angitte Markedsføringskode i løpet av registreringsprosessen.

    Viktig: Markedsføringskoder kan ikke brukes på Full Tilt Poker da det ikke er mulig å skrive inn markedsføringskoder i Full Tilt Poker-klienten i løpet av registreringsprosessen.
  • Hva er en Sporer/Sporingskode?
  • En sporer/sporingskode er en 8-sifret unik kode gitt til hver partner. Den brukes for å spore antall kvalifiserte spillere til din konto og kalkulere provisjonsbeløpet du her opptjent.

    En Sporer/Sporingskode bør brukes når du verver spillere via via bannere eller tekstlenker til PokerStars.
  • Hva er en Markedsføringskode?
  • Så snart du er godkjent som en partner, vil systemet automatisk generere en standard Markedsføringskode for din konto. Din Markedsføringskode består av både bokstaver og tall, f.eks. PSP1111, til forskjell fra en sporingskode, som er en 8-sifret tallkode.

    Noen ganger kan en spiller ha slått av cookies eller besøkt en annen side før han/hun registrerte seg, i hvilket tilfelle sporingen kan mistes. Derfor kan du, for ytterligere å forsikre deg mot at disse tingene ikke hindrer en spiller i å bli sporet tilbake til deg, gi spilleren en Markedsføringskode å skrive inn i løpet av registreringsprosessen.

    Viktig: Markedsføringskoder kan ikke brukes på Full Tilt Poker da det ikke er mulig å skrive inn markedsføringskoder i Full Tilt Poker-klienten i løpet av registreringsprosessen.
  • Kan jeg be om ytterligere Markedsføringskoder?
  • Du kan be om en ytterligere Markedsføringskode basert på ditt nettsidedomene. Dersom flere Markedsføringskoder er påkrevd, vil derimot disse bli opprettet i følgende format: ‘PSA' etterfulgt av 4 sifre, f.eks. PSA1000. Dette står for ‘PokerStars Affiliate' og numrene vil avhenge av neste tilgjengelige kode.
  • Hvordan legger jeg min sporingskode til et banner?
  • Vår bannerside er enkel og lett å følge. Så snart du har valgt ditt foretrukne banner, velg simpelthen din sporer/sporingskode fra rullemenyen. Html-koden vil så bli angitt automatisk, og du behøver simpelthen å kopiere og lime inn denne på din side. Vår bannerside finnes her.
  • Hvordan oppretter jeg en tekstlenke?
  • Vi tilbyr forhåndslagde tekstlenker innenfor partnersystemet. For å begynne å bruke denne funksjonaliteten, logg simpethen inn på din PokerStarsPartners-konto og klikk på ‘Markedsføring'-fanen, og velg ‘Tekstlenker' for fulle instruksjoner.
    Dersom du derimot ønsker å skape dine egne tekstlenker, derimot (for eksempel: ‘Gjør PokerStars til ditt online-pokerhjem"), kan du bruke noe sånt som:

    Gjør PokerStars til ditt online-pokerhjem.

    For Full Tilt Poker, bruk simpelthen det samme formatet over, men endre URL-destinasjonen.
  • Hva er forskjellen på en sporer og en Markedsføringskode?
  • En sporer/sporingskode bør brukes nå du verver spillere til å laste ned våre varemerker.

    En Markedsføringskode er så en ytterligere måte å sikre at spillere spores tilbake til din konto på, hvor spilleren skriver inn Markedsføringskoden i registreringsprosessen.  
    Markedsføringskoder kan KUN brukes i løpet av registreringsprosessen hos PokerStars. Det er ingen mulighet til å skrive inn Markedsføringskoder i Full Tilt Poker-klienten i løpet av registreringsprosessen.
  • Hva er en bonuskode?
  • En bonuskode kan kun brukes hos PokerStars for å identifisere innskuddsbonus-kampanjer. Når en spiller foretar et innskudd, kan de skrive inn en bonuskode for å benytte seg av en bonuskampanje.
    Bonuskoder er ikke påkrevd hos Full Tilt Poker når man foretar et innskudd.
    Vennligst merk at bonuskoder ikke kan brukes til å spore spillere.
    Ytterligere informasjon om våre innskuddsbonus-kampanjer er tilgjengelig på:
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/no/promotions
    PokerStars: http://www.pokerstars.com/no/poker/promotions/
  • Har dere registreringsbonuser for nye spillere? Første innskuddskode?
  • Hos PokerStars må de først skrive inn første innskuddskoden ”stars 600”, for å motta 100% opptil $600 første innskuddsbonusen.
    Hos Full Tilt Poker kreves ingen bonuskode. Spillere vil automatisk motta 100% opptil $600 bonusen når de foretar sitt førstegangsinnskudd.
  • Min venn spiller allerede på PokerStars og/eller Full Tilt Poker med lekepenger; kan jeg tjene provisjon på ham dersom han begynner å spille poker med ekte penger?
  • Nei, kun en konto tillates per spiller og eksisterende konti kan ikke registreres med din pokerpartner-kode.
  • Kan dere fortelle meg hvorvidt en spesifikk spiller blir sporet til min partnerkonto?
  • Grunnet data-personvernspolicy kan vi ikke dele informasjon om hvorvidt en spillers konto er tilknyttet en partner. Så snart du logger inn på PokerStarsPartners.com-nettsiden vil du derimot, under “sporing”-fanen, ha tilgang til en Partnerrapport som lar deg holde oversikt over antall vervede spillere på månedlig basis. Det er også mulig å få dine statistikker etter utvalgte datoer eller et spesifikt år.
  • Dersom en av mine spillere ikke fikk sporet sin konto til min nettside, kan dere spore dem på nytt manuelt?
  • Det er Partnerens absolutte ansvar å sikre at korrekt sporingskode og Markedsføringskode benyttes på dennes nettside. Vi kan ikke holdes ansvarlig for vervinger som er resultat av uriktig eller ufullstendig sporing. Vi kan ikke spore på nytt eller endre Partners sporings-ID fra spilleres konti.

Markedsføring Tilbake til toppen

  • Hva slags markedsføringsmateriell vil jeg bli tildelt?
  • Vi vil gi deg alle nødvendige verktøy for å promotere Full Tilt Poker og PokerStars og tiltrekke spillere. Du kan velge fra et stort utvalg flerspråklige bannere, tekstlenker, og hovedsider. For detaljer om vårt markedsføringsmateriell, vennligst klikk her.

    Vi vil gi deg lenker til bannere som står på vår side. Dette tar mesteparten av båndbreddetrafikken fra dine skuldre og over til oss i stedet. I tillegg blir våre bannere stadig oppdatert, så du vil ikke måtte ta deg bryet med å endre dine bannere hver måned. Med vårt innebygde sporingssystem vil du alltid holdes oppdatert på antall nye registreringer du genererer hver deg.
  • Hva er PokerStars’ Partnerprograms holdning til epost-markedsføring eller markedsføring i offentlige fora?
  • Vi tolererer absolutt ikke uønsket spam av noen sort, enten det er gjennom epost, foruminnlegg eller bloggkommentarer. Vi er stolte av integriteten til våre operasjoner og vil ikke tolerere noen form for subversiv Markedsføring på våre vegne. Enhver beskjed om spam fra partnere skal straks sendes til affiliates@pokerstarspartners.com slik at vi kan ta umiddelbar affære.
  • Tillater dere rake-back?
  • Grunnet vår personvernpolicy og andre forhold tillater vi ikke rake-back. I stedet for rake-back foretrekker PokerStars og Full Tilt Poker å simpelthen tilby den mest konkurransedyktige "grunnleggende" rake på markedet og et utførlig VIP-program med de mest verdifulle spillerbelønninger som finnes.

    Ytterligere informasjon om våre VIP-programmer er tilgjengelig på:
    PokerStars: http://www.pokerstars.com/no/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/no/edge
  • Hvordan vil jeg holdes oppdatert på deres gjeldende kampanjer, slik at jeg kan informere mine spillere?
  • Vi annonserer konstant nye og spennende kampanjer til glede for våre spillere. Disse vil bli annonsert til våre partnere via nyhetsbrev. Hold også et øye med nye kunngjørelser ved å besøke våre kampanjesider:
    PokerStars: http://www.pokerstars.com/no/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/promotions
  • Kan jeg skape skape mine egne banners?
  • Ja, du kan velge å designe etter egen kreativitet, innenfor våre strenge retningslinjer for varemerker, men før du legger de ut må de godkjennes av vår avdeling for Varemerker, Markedsføring og Design. Vennligst send en epost til affiliates@pokerstarspartners.com for flere detaljer.
  • Hva slags insentiver kan jeg tilby mine spillere?
  • Grunnet vår personvernpolicy er det ikke mulig for oss å gi deg spillerspesifikk informasjon, så individuelle insentiver kan ikke gis til dine spillere.

    Partnere tillates kun å promotere bonuser og kampanjer tilgjengelig for offentligheten, som annonsert på vår nettside.

    For mer informasjon om dette, vennligst refererer til seksjon 6.6 i våre vilkår og betingelser
  • Kan jeg tilby Freerolls til mine vervede spillere?
  • Promoteringseventer, slik som freerolls og turneringer med ekstra penger i premiepotten tilbys kun til partnere som har vervet et meget stort antall spillere som spiller med ekte penger.
    Så snart du er godkjent som partner, kan vi derimot gi din konto det privilegium å avholde dine egne private turneringer. Vennligst merk, dog, at kun turneringer med buy-in kan opprettes med denne funksjonaliteten.

    Vennligst send en epost til affiliates@pokerstarspartners.com dersom dette er av interesse for deg.

Betalinger og Rapporter Tilbake til toppen
  • Hvordan vil jeg bli betalt? Er det et minimum provisjonsbeløp jeg må opptjene for å motta mine betalinger?
  • Både PokerStars- og Full Tilt Poker-partnerprovisjoner vil bli betalt via de betalingsmetoder angitt av den designerte lisensen for din PokerStars-konto.
    Vennligst se tabellen under for detaljer om betalingsmetoder:

    Lisenser for din Spillerkonto Betalingsmetode Betalingsvaluta Minimumskrav for å motta betaling Ytterligere kommentarer
    .FR Diekte til din bankkonto EUR 100 EUR Betalt via bankoverføring
    .IT Diekte til din bankkonto EUR 100 EUR
    .COM – Kun USA Diekte til din bankkonto EUR 100 EUR
    .COM Spillerkonto USD Intet minimum Klikk her for tilgjengelige alternativer og detaljer for uttak.
    .DK Spillerkonto USD Intet minimum
    .EE Spillerkonto USD Intet minimum
    .BE Spillerkonto USD Intet minimum
    .ES Spillerkonto USD Intet minimum


    For å begynne å motta betalingene, er partnere påkrevd å fylle ut et KYC (Know Your Customer)-skjema og angi sine bankdetaljer samt ytterligere dokumentasjon for identifisering og adresseverifisering. Vennlig send en epost til affiliates@pokerstarspartners.com for flere detaljer.
  • Når vil jeg motta min betaling?
  • Betlinger til partnere behandles innen 30 dager fra slutten av den måneden provisjonen er opptjent i. Med andre ord vil du, dersom du for eksempel genererer provisjoner i januar måned, da få disse betalt innen slutten av februar.
  • Hvordan sporer jeg mine månedlige vervinger?
  • Så snart du logger inn på PokerStarsPartners.com-nettsiden, vil du under “sporing”-fanen ha tilgang til en Partnerrapport som vil la deg holde oversikt over dine vervinger på en månedlig basis, delt opp etter varemerke og sporer. Det finnes også et alternativ som lar deg motta din statistikk etter utvalgte datoer eller et spesifikt år.
  • Hvordan sporer jeg bannerstatistikk?
  • Så snart du logger inn på PokerStarsPartners.com-nettsiden, vil du under “sporing”-fanen ha tilgang til en markedsføringsrapport. Denne rapporten vil gi deg klikk- og visningsdata knyttet spesifikt til dine bannere. Du vil også kunne holde oversikt of spillervervinger som resultat av bannerklikk.
    På nåværende tispunkt tilbyr vi ingen rapport som gir deg statistikk over tekstklikk, hovedsider eller logoer.
  • Når jeg ber om min partnerrapport, får jeg en “time out”-feilmelding. Hva er galt?
  • “Time out”-feilmeldingen betyr vanligvis at rapportdatabasen er opptatt på grunn av at mange rapporter etterspørres samtidig av andre partnere. Vennligst prøv å be om din rapport på nytt om et par minutter, eller be om rapporten din i enkeltmåneder dersom den er veldig lang.

    Dersom problemet vedvarer, vennligst send en epost til affiliates@pokerstarspartners.com med skjermbilder av rapportalternativene du har valgt samt selve feilmeldingen.

    Vennligst informer oss også om det følgende for å hjelpe oss forstå problemet:

    1) Operativsystem og versjon (f.eks. Windows 8 / iOS / Chrome)
    2) Nettleser og versjon (f.eks. IE / Safari / Chrome / Firefox)

Delt Partnerprogram med Full Tilt Poker Tilbake til toppen
  • Hvordan kan jeg begynne å promotere Full Tilt Poker?
  • Vennligst merk at partnere som er interessert i å promoter Full Tilt Poker må ha en konto på www.pokerstarspartners.com. For å åpne en partnerkonto hos PokerStarsPartners trenger du å ha en spillerkonto hos PokerStars, selv om du kun planlegger å promotere Full Tilt Poker.

    Dersom du allerede har en partnerkonto hos PorkeStars Partners, er det ikke nødvendig å sende inn en ny søknad. Sporerne du gis hos PokerStarsPartners.com kan brukes for både PokerStars og Full Tilt Poker. Du behøver simpelthen bare å justere URL-destinasjonen.

    Vårt system vil sortere spillere automatisk, avhengig av URL-destinasjon og du vil bli betalt tilsvarende.
  • Jeg har en tidligere Full Tilt Poker-Partnerkonto, kan jeg fremdeles bruke den?
  • Vennligst merk at din tidligere Full Tilt Poker-Partnerkonto ikke lenger er gyldig. Partnere som er interessert i å promotere Full Tilt Poker må ha en konto hos www.pokerstarspartners.com. Vennligst referer til seksjonen ‘Om PokerStars Partners’, for å lære hvordan du registrerer deg.
  • Må jeg promotere begge varemerker?
  • Vennligst merk at du kan velge å enten promotere PokerStars eller Full Tilt Poker, eller til og med begge varemerker på din nettside.
  • Kan jeg bruke sporerne jeg ble gitt på min tidligere Full Tilt Poker-Partnerkonto?
  • Vennligst merk at din tidligere Full Tilt Poker-Partnerkonto ikke lenger er gyldig og at du derfor ikke kan bruke dine tidligere sporere.
  • Hvordan går jeg sporerne som lar meg begynne å promotere Full Tilt Poker?
  • Sporeren du blir gitt på din PokerStarsPartners-konto kan brukes for både PokerStars og Full Tilt Poker. Du trenger simpelthen å justere URL-destinasjonen.

    Partnere vil kun motta en sporer. Vi kan ikke opprette ytterligere koder for å spore vervinger fra enten PokerStars eller Full Tilt Poker separat. Vårt system vil sortere din vervinger automatisk, avhengig av URL-destinasjonen og du vil bli betalt tilsvarende.

    I tillegg vil en detaljert oversikt over dine spillere vises i Partnerrapporten, i en separat seksjon som indikerer vervingen som kommer fra Full Tilt Poker.
  • Hvordan får jeg Markedsføringskoder for Full Tilt Poker?
  • Markedsføringskoder kan ikke brukes hos Full Tilt Poker siden det ikke er mulig å skrive inn Markedsføringskoder i Full Tilt Poker-klienten under registreringsprosessen.
  • Markedsføringskoden/e gitt til deg på din PokerStarsPartners-konto kan kun brukes for vervinger til PokerStars. 
  • Hvilke betalingsplaner tilbys for vervinger til Full Tilt Poker?
  • Vennligst referer til Betalingsplan-seksjonen på denne siden
  • Hvordan vil jeg motta betaling for mine Full Tilt Poker-provisjoner?
  • Vennligst referer til Betalingsmetoder-tabellen i “Betalinger og Rapporter”-seksjonen på denne siden.
  • Hvordan sporer jeg mine månedlige vervinger til Full Tilt Poker?
  • Så snart du logger inn på PokerStarsPartners.com-nettsiden, vil du under “sporing”-fanen ha tilgang til en Partnerrapport som vil la deg holde oversikt over dine vervinger på en månedlig basis. Det finnes også et alternativ som lar deg motta din statistikk etter utvalgte datoer eller et spesifikt år.
    Denne rapporten vil sortere dine vervinger automatisk, og gir deg en detaljert oversikt over hvilke spillere som kommer fra Full Tilt Poker og hvilke som kommer fra PokerStars.
  • Kan jeg verve spillere til Full Tilt Poker dersom de allerede har en PokerStars-konto?
  • En spiller som oppretter en konto på Full Tilt Poker og PokerStars vil anses som to separate spillerkonti med hensyn til betaling av provisjon.
    Du kan referere spillere til Full Tilt Poker, gitt at de ikke har noen tidligere konto hos dette pokerrommet, uavhengig av deres kontostatus hos PokerStars.
  • Kan jeg verve spillere fra lisensierte land til Full Tilt Poker?
  • Nei. Du kan kun promotere Full Tilt Poker til domsmyndigheter under fulltiltpoker.com- og fulltiltpoker.eu-lisenser. Full Tilt Poker kan ikke promoteres til innbyggere i følgende land:
    Spania, Frankrike, Italia, Belgia, Danmark, Estland og USA og dets underliggende territorier.
  •  Dersom jeg er innbygger i et lisensiert land, kan jeg promotere Full Tilt Poker?
  • Ja, du kan kun promotere fulltiltpoker.com og fulltiltpoker.eu. Om du er innbygger i et land med statsregulert lisens, må du derimot opprette din PokerStars-konto med den lisensen.

    For mer informasjon, vennligst referer til Betalingsmetode-tabellen i ”Betalinger og Rapporter”-seksjonen på denne siden.
  • Tillater dere rakeback på Full Tilt Poker?
  • The Rational Group, som driver PokerStars, oppnådde eierskap av enkelte Full Tilt Poker-verdier som del av et forlik med US Department of Justice Southern District of New York. Dette forliket ekskluderte forpliktelser, inkludert tidligere kontraktsavtaler med partnere som kan ha gitt belønninger i fortiden.

    Uten disse kontraktfestede avtalene på plass, tilbyr ikke lenger Full Tilt Poker rakeback til spillere. I stedet har Full Tilt Poker lansert et spennende nytt VIP-program kalt 'EDGE'.

    Du kan lese mer om EDGE på vår nettside her:

    http://www.fulltiltpoker.com/no/edge
  • Hva vil skje med vervede spillere under det tidligere Partnerprogrammet til Full Tilt Poker?
  • Ifølge avtalen med United States Department of Justice, antok ikke the Rational Group noen av the Full Tilt Groups forpliktelser (bortsett fra pengebeholdningene til ikke-amerikanske spillere) og derfor ble tidligere forretningsavtaler Full Tilt Poker-selskaper måtte ha med partnere ekskludert. Som såden er ikke noe framtidig spill på eksisterende spilleres konti underlagt forhåndseksisterende kontraktfestede avtaler mellom partnere og Full Tilt Pokers forhenværende eiere.
  • Hva vil skje med utestående provisjoner under det tidligere Partnerprogrammet til Full Tilt Poker?
  • The Rational Group, som driver PokerStars, oppnådde eierskap av enkelte Full Tilt Poker-verdier som del av et forlik med US Department of Justice Southern District of New York. Dette forliket ekskluderte forpliktelser, inkludert tidligere kontraktsavtaler.
  • Dersom du er skyldt penger av et annet selskap (ikke The Rational Group) må du kontakte selskapet du hadde en kontrakt med for å få tilbakebetalt disse midlene.
  •  Hvordan får jeg Markedsføring-materiell til å promote Full Tilt Poker?
  • Alt Markedsføringsmateriell (bannere, logoer, samlesider og tekstlenker) til å promotere enten Full Tilt Poker eller PokerStars er tilgjengelig ved simpelthen å logg inn på din PokerStarsPartners-konto under ‘Markedsføring'-fanen.
  • For detaljer om vårt Markedsføringsmateriell, vennligst klikk her.

Støtte Tilbake til toppen
  • Hvor kan jeg få støtte?
  • Du som forretningsforbindelse er viktig for oss, og vi ønsker å sikre at du er fornøyd med vår sørvis. Dersom du har spørsmål, kommentarer eller bekymringer, vennligst ikke nøl med å sende en epost til affiliates@pokerstarspartners.com.
  • Kan jeg sende vedlegg til affiliates@pokerstarspartners.com?
  • Du vil ikke kunne sende vedlegg gjennom vårt Kontakt oss-skjema på PokerStarsPartners.com, men du kan sende oss en epost fra ditt epostprogram med et vedlegg. Vennligst merk at maksimum tillatte filstørrelse for vedlegg er 1 MB. Dersom ditt vedlegg er større enn dette, vennligst pakk ned vedlegget eller del det inn i flere eposter.
  • Jeg får ikke tilgang til min partnerkonto; jeg kjenner ikke til brukernavnet mitt.
  • For å gjenopprette ditt PokerStars-Brukernavn, må du først kontakte vårt support-team via epost til support@pokerstars.com
    Vennligst inkludert i eposten din følgende informasjon for å muliggjøre kontoverifisering:
    -Ditt fulle navn
    -Din epostadresse
    Så snart du har full tilgang til din PokerStars-spillerkonto, vennligst send oss en epost på affiliates@pokerstarspartners.com fra epostadressen registrert på din PokerStars-konto, med din Bruker-ID og enhver annen informasjon du vil at vi skal oppdatere på partnersystemet.
  • Jeg får ikke tilgang til min partnerkonto, når jeg nullstiller passordet står det at epostadressen eller Brukernavnet er ugyldig?
  • Dette er sannsynligvis fordi dine partnerkontodetaljer ikke matcher informasjonen på din PokerStars-spillerkonto, eller at du benytter en annen epostadresse.

    For å løse dette, vennligst oppdater din personlige informasjon i PokerStars-programvaren ved å velge 'Konto' -> 'Endre konto'. Så snart dette er gjort, vennligst send oss en epost på affiliates@pokerstarspartners.com fra epostadressen registrert på din PokerStars-konto, med din Bruker-ID og enhver annen informasjon du vil at vi skal oppdatere på partnersystemet.

Tilbake til toppen